4 класс

Контрольная работа для 4 класса по английскому языку spotlight – Тест по английскому языку на тему: Итоговый тест 4 класс Spotlight

Тест по английскому языку на тему: Итоговый тест 4 класс Spotlight

Итоговый тест по английскому языку

  за курс 4 класса на основе УМК «Английский в фокусе»

                     

                                                 

               

2015 год

1. Выбери нужный артикль.

1) He has got…ball. … ball is big.

 a) a, the            b) —, a              c) the, a

2) She is … girl. … girl has … dolls.

a) —, —            b) —, the          c) a, the

3) My mother is … teacher. She teaches …English.

a) the, the          b) a, —              c) a, the

4) I have got … apple. … apple is red.

a) an, the           b) the, the          c) a, the

5) … Lylu is … lazy.

a) A, the             b) the, a             c) —, —-

2. Выбери have или  has.

  1. I ___________ seven colour pens and a pencil.
  2. My sisters _________ to read  five books.
  3. My brother __________ got a computer.
  4. We _________ got a new carpet.
  5. They ________ got nine rooms in their house.

3. Вставь is или  are.

  1. There _______ some olive oil in the salad.
  2. There _______ a lot of cucumbers in the box.
  3. There _______ some tea in the cup.
  4. There _______ a lot of butter on the plate.
  5. There _______ some flour in the bag.

4. Образуйте сравнительную и превосходную степени прилагательных.

  1. small
  2. funny
  3. big
  4. nice
  5. happy
  1. good
  2. fat
  3. tall

5. Выбери правильный модальный глагол.

  1. I _______ sing song.

a) can          b) must        c) may

2) We ________ get up early on Sunday.

a) can’t        b) mustn’t     c) can

  1. My brother ________ do his homework every day.

a) mustn’t     b) must       c) can

  1. _________ I come in?

a) Can           b) May          c) Must

  1. ________ I help you?

a) Can           b) May           c) Must

6. Выберите правильный глагол.

  1. Last Sunday I _________ to the park.

a) go             b) went            c) will go

  1. My sister _________ to the music last night.

a) dance       b) will dance      c) danced

  1. My father and I __________ to Moscow next week.

      a) go            b) went               c) will go

  1. I ______ books every day.

a) read         b) will read          c) reads

  1. I _________ to my grandmother next month.

a) write        b) wrote              c) will write

7. Задайте вопросы к выделенным словам.

  1. They made a cake yesterday.
  2. He’ll go to the park tomorrow.
  3. My sister and I play tennis on Sundays.
  4. They are at school now.
  5. He drank some coffee yesterday.

                       

nsportal.ru

Методическая разработка по иностранному языку (4 класс) на тему: Комплексная контрольная работа за год 4 класс Спотлайт

ДЕМОНСТРАЦИОННЫЙ ВАРИАНТ

диагностической работы

по АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ

для учащихся 4-х классов

Демонстрационный вариант диагностической работы по предмету «Английский язык» создан для оценки качества освоения выпускниками начальной школы планируемых результатов обучения, разработанных в соответствии с Федеральным государственным образовательным стандартом начального общего образования.

При ознакомлении с демонстрационным вариантом следует иметь в виду, что задания, включённые в него, не отражают всех планируемых результатов, достижение которых может  проверяться итоговой работой. Полный перечень умений, которые могут контролироваться, приведён в кодификаторе планируемых результатов освоения основной образовательной программы начального общего образования по английскому языку для проведения процедур оценки учебных достижений обучающихся.

Назначение демонстрационного варианта заключается в том, чтобы дать возможность учащимся и педагогам составить представление о структуре работы, количестве заданий, их формате, уровне сложности.


ЧАСТЬ 1

Раздел 1. АУДИРОВАНИЕ

 

Прослушай разговор Элис и ее мамы. Выбери верный ответ на вопрос. Обведи номер выбранного ответа. Ты услышишь запись дважды.

1

What is Alice’s favourite food?

 

 

Прослушай текст. Закончи предложения 2–4, выбрав из предложенных вариантов тот, который соответствует содержанию текста. Обведи номер выбранного ответа. Ты услышишь запись дважды.

2

When Kevin was eight he

1)

could read in English

2)

did not like reading

3)

was a bad pupil

 

3

Kevin gets a new English book 

1)

on Mondays

2)

every day

3)

every week

 

4

In the future Kevin wants to

1)

read faster

2)

write a book

3)

study animals

 


Раздел 2. ЧТЕНИЕ

 

Прочитай текст. Определи, какие из приведенных ниже утверждений 5–7 соответствуют его содержанию (1–True), а какие не соответствуют
(2–False). Обведи номер выбранного ответа.

My brother Tom has a large and very clever dog. His name is Jack. Every Sunday afternoon Tom takes Jack for a long walk in the park. Jack likes these long walks very much because he can meet other dogs and play with them.

One Sunday a friend came to have lunch with my brother. After lunch the friend stayed for a long time. He talked and talked and didn’t go away. His stories were long and not interesting at all.

In the afternoon Jack started to worry about his walk in the park. He came into the room, sat down in front of the visitor and looked at him. The visitor told Jack: “Go away” and started telling Tom a new story.

The dog went out of the room but very soon came back. He sat down again in front of the visitor. But this time Jack had the visitor’s hat and shoes in his mouth. My brother smiled stood up and said: “Ok, Jack! We are going to the park!”

In the park Tom thanked his clever dog. He didn’t like listening to his friend’s stories but he didn’t know how to ask him to go away.

5

Jack enjoys walking in the park.

6

Tom’s visitor told nice funny stories. 

7

Jack came into the room two times.

 

Раздел 3. ЛЕКСИКА И ГРАММАТИКА

8

 

Прочитай текст. Заполни пропуски, обозначенные буквами А–Е, подходящими по смыслу словами, данными в списке 1–5. Перенеси номера выбранных слов в таблицу. Используй каждую цифру только один раз.

1)

book

2)

weather

3)

happy

4)

interesting

5)

children

Last Saturday Mr Williams went to the park. It was a nice day. The   A   ______ was warm and sunny. There were a lot of   B   ______ with their parents in the park. Mr Williams sat on the grass and began to read his   C   ______. Mr Williams liked it very much. It was very   D   ______ and funny. He came back home from the park in the evening. He was   E   ______.

 

 

В предложениях 9–13 заполни пропуски, выбрав подходящий ответ из трёх предложенных. Обведи номер выбранного ответа.

9

I speak English ________ than my younger sister.

 

10

I live in ________ Russia.

 

11

Last week my friend ________ me a letter.

 

12

There ________ an interesting film on TV yesterday.

 

13

________ Tom want to go to school every day?

Раздел 4. ПИСЬМО

 

С1

Прочитай письмо от зарубежного друга и напиши ответ, завершив незаконченные предложения в бланке ответа.

Текст письма зарубежного друга

London

Great Britain

February, 1

Dear Friend,

My name is Fred. I live in London.

I’m seven years old. I go to school.

My family is not big. I live with my mother, father and my sister Linda.

I like to play football and ride my bike.

My favourite food is ice-cream.

I hope to get a letter from you soon.

Best wishes,

Fred


Бланк ответа

Moscow

Russia

___________

Dear __________,

My name is _____________. I live in _____________.

I’m _____________ years old.

My family is _____________. I live with _____________

__________________________.

I like to _____________________________________.

My favourite food is ___________________________.

Please, write me soon!

Best wishes,

_____________


 

ЧАСТЬ 2

Раздел 5. ГОВОРЕНИЕ

 

С2

Расскажи о своей школе. Для этого дай полный ответ на каждый из пяти вопросов. Твое высказывание должно содержать не менее пяти предложений. Будет хорошо, если ты сможешь сказать более пяти предложений.

  • Is your school big or small?
  • What subjects do you have at school?
  • What is your favourite subject? Why?
  • Do you like your school? Why?
  • What do you do after school?

 

Тексты для аудирования

Текст к заданию 1

Dialogue

А:

What’s for dinner, Mummy?

M:

Meat and salad.

А:

Oh… how about pizza?

M:

You had pizza for lunch, Alice.

А:

I know, but I love pizza so much! More than all other things.

M:

Everybody loves pizza.

А:

So, why can’t I have it for dinner, Mum?

M:

It’s not good for your health. Children must eat healthy food.

Текст к заданиям 2–4

English is Kevin’s favourite school subject.

Kevin started to read books in English when he was eight. His teacher was happy. The other children in Kevin’s class could not read English books then. He showed a good example to them. He was the best pupil in his class. He had very good marks in all subjects.

Now Kevin is ten. Reading English books is his hobby. He reads them on rainy and cloudy days; he reads them on hot sunny days. He reads them from Monday to Sunday. His parents buy him a new English book every week. Kevin’s room is full of books.

Kevin enjoys reading books about animals and children. Kevin says that one day he will write his own book in English. It will be about a little boy and his pets.


Рекомендации по оценке выполнения заданий итоговой работы

по английскому языку

МАКСИМАЛЬНЫЙ ИТОГОВЫЙ БАЛЛ ЗА ВСЮ РАБОТУ – 24 БАЛЛА

Максимальные баллы по разделам

Раздел 1 – 4 балла

Раздел 2 – 3 балла

Раздел 3 – 7 баллов

Раздел 4 – 5 баллов

Раздел 5 – 5 баллов

Часть 1

РАЗДЕЛЫ 1–3

Максимальный балл за разделы 1–3 – 14 баллов

За каждый верный ответ в заданиях на АУДИРОВАНИЕ, ЧТЕНИЕ, ГРАММАТИКУ учащийся получает 1 балл. 

Максимальный балл за задание 8 (ЛЕКСИКА) – 2 балла (См. примечание к ответам).

ОТВЕТЫ к заданиям с выбором ответа и с кратким ответом

(Разделы 1-3)

Номер задания

Ответ

Максимальный ТБ

Номер задания

Ответ

Максимальный ТБ

Раздел 1. Аудирование.

Раздел 3. Лексика и грамматика.

1

3

1

8

25143

2

2

1

1

9

2

1

3

3

1

10

3

1

4

2

1

11

2

1

Раздел 2. Чтение.

12

2

1

5

1

1

13

1

1

6

2

1

7

1

1

Примечание:

Задание 8 оценивается в 2 балла, если верно указаны все элементы ответа; в 1 балл, если одна цифра в указанной последовательности записана не верно; и в 0 баллов в других случаях.


Критерии оценивания заданий с развернутым ответом (С1, С2)

Раздел 4 (ПИСЬМО)

С1

Для оценивания выполнения задания данного раздела используются  представленные ниже критерии.

Максимальный балл – 5. Минимальный балл – 0

Если учащийся получает 0 баллов за содержание письма (Критерий 1), языковые средства (Критерий 2) не оцениваются. За всё задание выставляется 0 баллов, так как коммуникативная задача не решена.

Критерии оценивания задания «Личное письмо другу»

Содержание

Языковые средства

3 балла

Коммуникативная задача решена полностью. Написано письмо зарубежному другу. Учащийся смог логично дополнить 10 предложений. При этом не вызывает сомнений тот факт, что он не копировал образец, а писал письмо о себе. Допускается не более 3-х точных повторов содержания образца.

2 балла

Коммуникативная задача решена частично. Написано письмо зарубежному другу. Учащийся смог дополнить 8 – 9 предложений. И\ИЛИ Допускается 4 точных повтора образца.

Учащийся не допустил грамматических, лексических и орфографических ошибок. ИЛИ Учащийся допустил 1-2 ошибки (суммируются лексические, грамматические и орфографические ошибки).

1 балл

Коммуникативная задача решена в ограниченном объеме.

Написано письмо зарубежному другу. Учащийся смог дополнить 7 – 6  предложений. И/ИЛИ В 5 предложениях имеет место точное копирование содержания образца.

Учащийся допустил 3-5  ошибок (суммируются лексические, грамматические и орфографические ошибки).

0 баллов

Коммуникативная задача не решена. Письмо зарубежному другу не написано, так как учащийся смог дополнить 5 и менее предложений И/ИЛИ в 6-ти и более случаях имеет место точное копирование содержания образца.

Учащийся допустил 6 и более ошибок (суммируются лексические, грамматические и орфографические ошибки).


Часть 2

Раздел 5. ГОВОРЕНИЕ

С2

Для оценивания выполнения задания данного раздела используются  представленные ниже критерии.

Максимальный балл – 5. Минимальный балл – 0

Если учащийся получает 0 баллов за содержание высказывания (Критерий 1), языковые средства (Критерий 2) не оценивается. За всё задание выставляется 0 баллов, так как коммуникативная задача не решена.

Критерии оценивания задания «Монологические высказывание»

Критерий 1

Содержание

Критерий 1

Языковые средства

3 балла

Поставленная коммуникативная задача успешно решена: составлено монологическое высказывание объемом более 5 предложений. Учащийся смог дать полные ответы на все пять вопросов с пояснениями (why). При этом высказывание логичное и связное.

2 балла

Поставленная коммуникативная задача решена: составлено монологическое высказывание объемом 5  предложений. Учащийся смог дать ответы на пять вопросы (пояснения why могут отсутствовать). При этом высказывание в целом логичное.

Учащийся владеет достаточным лексико-грамматическим материалом для выполнения задания. Учащийся допустил не более 1–3 грамматических, лексических и фонетических ошибок (ошибки суммируются).

1 балл

Поставленная коммуникативная задача решена в ограниченном объеме: составлено монологическое высказывание объемом 4 предложения, учащийся смог дать ответы на четыре вопроса. При этом в высказывании наблюдаются нарушения логики.

В целом, учащийся владеет необходимым для выполнения задания лексико-грамматическим материалом. Учащийся допустил не более 4–6 грамматических, лексических и фонетических ошибок (ошибки суммируются).

0 баллов

Коммуникативная задача не решена: учащийся не смог составить монологическое высказывание объемом 4 предложения И/ИЛИ не отвечал на вопросы карточки, а рассказывал ранее выученную тему.

Учащийся не владеет необходимым для выполнения задания лексико-грамматическим материалом. Учащийся допустил 7 и более грамматических, лексических и фонетических ошибок (ошибки суммируются).

Московский центр качества образования

Одобрено Ассоциацией учителей иностранных языков г. Москвы

nsportal.ru

Итоговая контрольная работа для учащихся 4 классов по английскому языку (учебник Spotlight)

Итоговая контрольная работа для 4 класса

  1. Look and choose:

  1. 2.

  1. Skate a. tent

  2. Ski b. flippers

3. 4.

a. orange a. walk the dog

b. pineapple b. listen to music

5. 6.

a. trumpet a. swimsuit

b. violin b. sunglasses

7. 8.

a. jeans a. swim

b. boots b. surf __________

2. Read and choose:

1. …. listen to music yesterday?

A did you B you did

  1. You ….eat at the lesson.

A mustn’t B must

  1. We went there …. month.

  1. last B. ago

  1. Mary is going to … Spain this winter.

A visit B visiting

  1. She ….to school every day.

A go B goes

  1. …I come in?

A may B must

  1. How …milk do you need?

A many B much

  1. She … do homework after school.

A have to B has to

  1. Kate … 5 and she was very happy.

A get B got

  1. Mike is …. than Nick.

A taller B tallest

________

3.Read and choose:

1. Where is Mark going?

A he is my friend B to the shop

  1. How do you get to school?

A by bus B every day

  1. When did you read this book?

A when I was 6 B tomorrow

  1. Can I have a glass of milk?

A that’s ok B here you are

  1. Where does he work?

A he is a teacher B at school

___________

4. Mike and his Dad are on holiday in Italy! Read and write YES or NO.

Dear Ann,

My Dad and I are having a great time here in Italy. The weather is cold and rainy.

Yesterday we went to the park. Then we ate lunch in a restaurant next to the park. I love Italian food! In the afternoon we went for a walk, in the evening we went shopping and I bought a beautiful shirt.

Tomorrow we’re going to visit the museum. My Dad is going to take some photos of me. I can’t wait.

Anyway, bye for now.

Lots of love,

Mike

  1. Mike and his Dad are in France. _____

  2. It’s sunny in Italy. _____

  3. They went to the museum yesterday. _____

  4. Mike bought a T-shirt. _____

  5. They are going to go to the park. _____

_____________

5. Прочтите письмо от друга по переписке и напишите похожее письмо Джону о себе.

10 Station Road,

Cambridge

5th March 2017.

Dear friend,

My name is John. I am a student at a school in Cambridge. I am eleven years old. I go to school by bus.

I like listening to music and playing tennis. I play tennis very well. At weekends I go for a walk with my friends. Sometimes we go to the cinema.

I speak English and French, but I don’t speak Russian. My favourite subjects at school are Computer Studies and Maths, but I don’t like History.

My favourite season is summer, because my birthday is on the 15th of June.

What about you? Please write to me.

Best wishes,

John

Dear_____________

Thank you for your letter.

My name is _________.

I live in _____________.

I go to ______________.

I like ____________________________________________________

My favourite subjects are ___________________________________________.

My favourite season is ______________________________________________.

What about your friends? How is your family?

Best wishers, _____________________________.

_________

www.metod-kopilka.ru

Тест по английскому языку на тему: Итоговая работа по английскому языку 4 класс spotlight

I Choose the right item:

1.Yesterday morning they … at 7 o’clock.

a) are getting up  b) got up c) get up

2.She … books every evening.

a)reads  b) read  c) is reading

3)They … an exercise now.

a)wrote  b) write  c) are writing

4 The girl …with her friends now.

a) is skipping  b) skip  c) skipped

5 We … every day.

a) watched TV  b) watch TV  c) are watching

6) Tomorrow Kitty and her friends … to the cinema.

a) will go  b) went c) are going

II Fill in the gaps:

1 Mary’s dress is … than Nancy’s one.

a) long  b)  longer  c)the longest

2. The Everest is …mountain.

a) high  b) higher  c) the highest

3. The hare is … than the fox.

a) small  b) smaller  c) the smallest

4 The dog is a … animal.

a)clever  b) cleverer  c) the cleverest

5 I think that the elephant is … animal.

a) big  b) bigger  c) the biggest

III Fill in the gaps with: there is,   there are,   there was,   there were

1 … a toy fox on the table now.

2 … two foxes yesterday.

3 … one cat in the box yesterday.

4 … three cats now.

5 … two bears at the zoo last year.

IV Write the verb in the Past Simple:

be-…             come-…              play-…              have-…           call-…  

ask-…            draw-…              watch-…            work-…          make-…

V Give the opposites of the following words:

good – …            happy-…               white-…         small-..            ugly-…

VI Make a correct choice and fill in the gaps:

1 She watched TV   at / on / in  8 o’clock.

2 They got up early   at / in  /on  the morning.

3 We played hockey  on / at / in  winter.

4 He slept well  at / in / on  night.

VII Read the latter and write the answer.

Dear friend,

My name is Wendy. I live in London, England. I am twelve years old. My birthday is on the 12th of May. I live with my mum and dad. I haven’t got any sisters or brothers. I go to Hillside School. My school is great but it isn’t very big. I’m in class 4a. There are twenty pupils in my class. I like my classmates. They are very friendly. Have you got any friends in your class? My favourite subjects are English and Music. I don’t like Maths because I’m not very good at it. What’s your favourite subject? I like reading books in my free time. I can sing and dance quite well. What about you? I hope to hear from you soon.

Yours,

Wendy

nsportal.ru

Контрольная работа для 4 класса по английскому языку к учебнику Спотлайт

Variant 1

  1. Напишите вторую форму глагола, русское значение.

Вuy, come, fall, do, choose, begin.

  1. Вставьте слова was , were.

  1. It … Sunday yesterday.

  2. We … in the country last year.

  3. I … in London a week ago.

  4. You … at the cinema 3 days ago.

3.Употребите глаголы в скобках в Past Simple.

1. The film (finish) at 8.30.

2. We (eat) dinner at 9 o`clock.

3. The friends (be) at school last week.

4. I (fly) there yesterday.

4. Составьте предложения.

1. He, in, lived, country, the, ago, years, five.

2. was, It, in, hot, summer.

3. English, We, yesterday, studied.

4. children, The, football, played, Monday, last.

Variant 2

  1. Напишите вторую форму глагола, русское значение.

Bring, become, cut, drink, find, build.

  1. Вставьте слова was , were.

  1. He … in the forest last Monday.

  2. It … cold in winter.

  3. The friends … in Moscow last year.

  4. We … in this city two years ago.

3.Употребите глаголы в скобках в Past Simple.

1. My friend (visit) me yesterday.

2. They (fly) to Moscow last Sunday.

3. I (see) this film last year.

4. The child (drink) milk yesterday afternoon.

4. Составьте предложения.

1. The, learned, pupils, English, ago, days, two.

2. lived, We, last, year, Kiev, in.

3. Monday, was, It, yesterday.

4. I, tennis, played, Tuesday, last.

infourok.ru

Тест по иностранному языку (4 класс) по теме: Контрольная работа по английскому языку для 4 класса

Входная контрольная работа по английскому языку 4класс

 ___________________________________                ____сентября  2014 г.

1.Вставтье some или any.

They didn’t make ___________________bread.

There aren’t __________________ sweets here.

I haven’t got_______________little dolls but Ann has got __________________

Yesterday I bought _______________________________ eggs.

Have you got____________________brothers and sisters?

2.Выберите правильную форму глагола

1) It often  (snows, is snowing) in winter here.

_____________________________________________________

2) It  never (snows,snowed) in Africa.

_____________________________________________________

3)”What’s the weather like?” “It (is raining, rains).”

_____________________________________________________

4)It (rains, rained) all day yesterday.

_____________________________________________________

5)It didn’t(rain, rained) last month.

_____________________________________________________

3.Напишите степени сравнения прилагательных

beautiful _____________________________________________________________________

bad _________________________________________________________________________

funny________________________________________________________________________

long_________________________________________________________________________

big__________________________________________________________________________

good_________________________________________________________________________

4) Выбери правильный вариант ответа

1. In   winter  the  days  are …………………………….     than in summer.

  longer         shorter           larger           warmer

2. Bananas        are …………………………  than apples.

tasty         tastier     tastyer           more tastier

3. There …………………….. many sweets in the vase.

is           are            bed          been

4. There ……………………some butter in the fridge.

is                  be            are             been

5. Nick’s car is ………………………. than Mike’s car

good    better      gooder       the best

nsportal.ru

Итоговая контрольная работа по английскому языку за 4 класс УМК “Spotlight”

Послушайте диалог и отметьте утверждения буквой T (true) или F (false). Выпослушаетедиалогдважды.

Example: Ian Thorpe has two world records. _ T _

  1. Ian Thorpe is from Sydney, Australia. ____

  2. He is not very tall. ____

  3. Ian’s sister play stennis. ____

  4. Ian has got two gold Olympic medals. ____

  5. Ian’shobby is fashion. ____

5

Score:

Прочитайте письмо и ответьте на вопросы, выбрав только один вариант ответа (обведите в кружок).

Dear Lauren,

I hope you’re well. How was your weekend? My weekend was great! I finished all my homework on Saturday morning. Then I went into town and met some friends. We had lunch in a café, then we went shopping. I bought two new T-shirts. In the evening I went to a basketball match with my brother and his friends. It was really interesting!

I didn’t get up early on Sunday. I had lunch at home with my family, then I went to the park and played tennis with some friends. I didn’t go out in the evening. I watched an interesting film at home. Say hi to Ben.

Love,

Melissa

  1. What did Melissa do on Saturday evening?

    1. She had lunch with her parents.

    2. She watched a basketball match.

    3. She stayed at home.

  2. Who did she go shopping with?

    1. She went shopping with her parents.

    2. She went shopping with her brother and his friends.

    3. She went shopping with her friends.

  3. What was the basketball match like?

    1. It wasn’t interesting.

    2. It was bad.

    3. It was interesting.

  4. Where did she go after lunch?

    1. She went home to watch an interesting film.

    2. She went into town to meet some friends.

    3. She went to the park to play tennis.

4

Score:

A В следующих предложениях подчеркните правильную форму глагола.

Example: It rains / is raining now.

  1. Oliver help / helps Sonya with her homework every day.

  2. My parents go / went to the cinema yesterday.

  3. Look! Michael is dancing / dances in the living room.

  4. We don’t like / doesn’t like pizza.

B Выберите только один вариант ответа (обведите в кружок) для каждого предложения.

Example: I have got… cat.

a)a b)an c)the

  1. Can you play… guitar?

    1. a b) an c )the

  2. Elephants are… than crocodiles.

    1. big b)biger c)bigger

  3. The Smiths live on the… floor

    1. Fiveth b)eighth c)nineth

  4. We usually have breakfast… eight o’clock… the morning.

    1. at, in b)in, in c)in, on

СВпиши вспомогательный глагол, чтобы получился вопрос.

Example: What _do_you usually do on Mondays?

  1. Why ______________________ Mary crying?

  2. ______________________ you see Fred yesterday?

  3. What ______________________ Nick’s father do every Friday?

  4. Where ______________________ your friends playing football now?

12

Score:

Раздел 4.Vocabulary

Вычеркните одно лишнее слово из каждой строки.

Example:brother cousin nephew doctor

  1. summer spring weather autumn

  2. milk bread butter cheese

  3. pilot office painter nurse

  4. monkey tiger cow armchair

  5. grey sweet orange pink

5

Score:

Напишите письмо своему другу по переписке. Заполни пропуски информацией о себе, обращая внимание на то, что уже написано.

Dear Ben,

My name 1_________________________________ and I 2_________________________________ years old. I live 3_____________________________________________________. My favourite subjects at school 4___________________________________. I have a hobby. It’s 5_________________________. I like 6_________________________________________________________________. At the weekends I usually 7______________________________________________________________.

And what are your hobbies?

Bestwishes,

_____________________

14

40

Score: TotalScore:

infourok.ru

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *