4 класс

Русский рабочая тетрадь байкова 4 класс гдз: ГДЗ по русскому языку 4 класс Байкова тетрадь для самостоятельной работы часть 2. упражнение — 54

Содержание

ГДЗ по русскому языку 4 класс Байкова тетрадь для самостоятельной работы часть 2. упражнение — 54

ГДЗ часть 2. упражнение 54 русский язык 4 класс тетрадь для самостоятельной работы Байкова

Автор:
Байкова Т.А.

Издательство:

Академкнига 2016

Серия: Перспективная начальная школа

Тип книги: Тетрадь для самостоятельной работы

Часть: 1, 2

Рекомендуем посмотреть

Подробное решение часть 2. упражнение № 54 по русскому языку тетрадь для самостоятельной работы для учащихся 4 класса Перспективная начальная школа , авторов Байкова 2016

Решебник / часть 2. упражнение / 54

Отключить комментарии

Отключить рекламу

ГДЗ по русскому языку 4 класс Байкова тетрадь для самостоятельной работы часть 1. упражнение — 36

ГДЗ часть 1. упражнение 36 русский язык 4 класс тетрадь для самостоятельной работы Байкова

Автор:
Байкова Т.А.

Издательство:

Академкнига 2016

Серия: Перспективная начальная школа

Тип книги: Тетрадь для самостоятельной работы

Часть: 1, 2

Рекомендуем посмотреть

Подробное решение часть 1. упражнение № 36 по русскому языку тетрадь для самостоятельной работы для учащихся 4 класса Перспективная начальная школа , авторов Байкова 2016

Решебник / часть 1. упражнение / 36

Отключить комментарии

Отключить рекламу

ГДЗ по Русскому языку 4 класс тетрадь для самостоятельной работы Байкова часть 1, 2

Автор: Байкова Т.А..

Тип: Тетрадь для самостоятельной работы, Перспективная начальная школа

«ГДЗ по русскому языку за 4 класс тетрадь для самостоятельной работы Байкова Академкнига» — прекрасное подспорье для умственного развития четвероклассника. В этом возрасте дети уже способны работать самостоятельно и применять полученные знания на практике. Именно период перехода из начальной школы в среднюю является самым важным, ведь интерес к предмету может пропасть при усложнении программы. Родители должны приложить все усилия для того, чтобы облегчить обучение и развитие школьника в столь важный для него момент.

В чем преимущества пособия

В сборнике ГДЗ представлено большое количество практических работ по темам, предусмотренным программой. Все задания сформулированы четко и подробно. Это дает возможность без посторонней помощи закрепить пройденные на уроках темы, научить правильно работать с предложенными заданиями.

Структура сборника

Авторы попытались сделать всё, чтобы пособие было полезно для обучения. Особое внимание они уделяют темам, вызывающим трудности у школьников:

  1. Части слова (корень, приставка, суффикс, окончание.
  2. Однородным членам предложения.
  3. Глаголам и их грамматическим формам.

Упражнения и задания в «ГДЗ по русскому языку за 4 класс тетрадь для самостоятельной работы Байкова Т.А. Академкнига» решены по всем правилам оформления на уроках:

  • выделены значимые части слова;
  • подчеркнуты рассматриваемые орфограммы;
  • указаны морфологические характеристики изученных частей речи;
  • представлен словообразовательный анализ слов;
  • указаны проверочные слова.

Эти базовые умения и навыки необходимы школьнику для успешного обучения в дальнейшем. Научившись правильно выделять морфемы и анализировать состав слов, можно наладить процесс усвоения материала и по другим разделам лингвистики. Дети могут и в старшем звене отталкиваться от этих знаний и преуспевать в учебе.

Что входит в решебник по русскому языку за 4 класс от Байковой

В нём собраны и систематизированы ответы на все упражнения и задания. Кроме того, авторы подобрали интересные картинки для более понятного объяснения материала. С их помощью каждый сможет понять содержание предложенного для анализа текста и ответить на все вопросы к нему. С таким пособием обучение будет не в тягость, а в радость. И родители будут гордиться интеллектуальным уровнем своего чада.

ГДЗ: Русский язык 4 класс Байкова

Русский язык 4 класс

Тип: Рабочая тетрадь

Авторы: Байкова

Издательство: Академкнига

Сложно ли учиться в четвертом классе

Вот ребёнок закончил третий класс. Теперь ему предстоит три месяца отдыха, а потом – снова в школу. Наступило первое сентября. С этого момента ребёнок становится четвероклассником. Но чего ему ожидать от этого учебного года? Будет ли школьнику сложно? Или всё довольно-таки легко, и никаких затруднений при обучении не возникнет? Всё это индивидуально. Есть ученики, которым учёба в целом даётся тяжело по разным причинам. Они не отвечают на уроке, не делают домашнее задание, получают плохие оценки. Есть такие четвероклассники, которые учатся средне, при этом хорошо разбираются в каком-то одном предмете, и довольно-таки плохо разбираются в другом. Все эти ситуации нужно стараться каким-либо образом решать. Но как именно? Способы существуют.

Как подтянуть знания ребёнка

  • Занятия с родителями. Если взрослые хорошо разбираются в нужной четверокласснику науке, то они могут позаниматься со своим ребёнком. Такие занятия имеют несколько плюсов. Во-первых, четвероклассник сможет подтянуть свои знания в учебе по нужным ему предметам. А, во-вторых, родители и их ребёнок смогут провести чуть больше времени вместе. А ведь это так необходимо им обоим;
  • Занятия с преподавателем. Учитель может организовывать специальные дополнительные уроки, на которых вместе с отстающими учениками будет заниматься по специальным пособиям. Например, «Русский язык 4 класс рабочая тетрадь Байкова». Издательский дом «Академкнига»;
  • Онлайн-решебник. Родители должны рассказать своему ребёнку о «ГДЗ по русскому языку 4 класс Байкова».

Подробнее об онлайн-решебнике

С помощью «ГДЗ по русскому языку 4 класс Байкова» ученик сможет подготовиться к любым контрольным и самостоятельным работам, а также заполнить пробелы в своих знаниях. И всё это совершенно бесплатно!

ГДЗ Русский язык 4 класс Байкова

Русский язык 4 класс

Тетрадь для самостоятельной работы

Байкова

1, 2

Перспективная начальная школа

Академкнига

Как только ребенок идет в школу, то почему-то все сразу считают, что он вырос. И считается вполне естественным, что его начинают нагружать непомерными объемами знаний, с которыми тот порой просто не может справиться. Конечно, учиться надо, но не стоит все же доводить это дело до фанатизма. Так как современные дети не отличаются устойчивой психикой, то у них порой из-за сильных нагрузок случаются нервные срывы. Чтобы школьники хорошо знали изучаемое и еще имели свободное время, можно заниматься с ними при помощи решебника к учебнику «Русский язык. Тетрадь для самостоятельных работ 4 класс» Байкова.

Что содержится в сборнике.

В каждой из двух частей содержится более девяноста страниц, на которых представлены упражнения разделенные по тематическим главам. В ГДЗ по русскому языку 4 класс Байкова автор очень тщательно освящает каждый номер заданий. Данное издание не только поможет запомнить суть материала, но и прекрасно подготовит ребят к проверочным работам.

Каким целям служит решебник.

Из-за излишней суетливости и невнимательности дети зачастую допускают ошибки, когда выполняют упражнения по этому предмету. В наше время к этим факторам добавились еще и большие объемы информации по всем дисциплинам, которые ребята просто не успевают заучивать. Таким образом могут возникать никому не нужные пробелы в знаниях, что весьма плохо отражается на успеваемости школьников. Кроме того, есть риск завалить контрольные и прочие проверки, за что учащихся тоже по голове никто не погладит. Поэтому стоит не только нагружать четвероклассников дополнительными заданиями, но и разъяснять им непонятные моменты в изучаемом материале. Скомпоновать и систематизировать их знания поможет решебник к учебнику «Русский язык. Тетрадь для самостоятельной работы 4 класс» Байкова. «Академкнига», 2016 г.

Похожие ГДЗ Русский язык 4 класс

Название

Условие

Решение

ГДЗ по русскому языку 4 класс Каленчук Чуракова Байкова учебник

Авторы: Каленчук, Чуракова, Байкова

Издательство: Академкнига

Тип книги: Учебник

ГДЗ готовые домашние задания учебника по русскому языку 4 класс Каленчук Чуракова Байкова часть 1, 2, 3 ФГОС от Путина. Решебник (ответы на вопросы и задания) учебников и рабочих тетрадей необходим для проверки правильности домашних заданий без скачивания онлайн

Часть 1

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150

Часть 2

1 2 3

Часть 3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192

Задания

1 2 3 4 5 6

Задания

1 2 3 4 5 6

Олимпиадное задание

Отправить оценку

Средняя оценка 5 / 5. Количество оценок: 1

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Страница не найдена

Новости


1 ноя

У жительницы подмосковного Сергиева Посада сотрудники опеки увезли 14-летнюю дочь из школы в детский дом. Поводом для изъятия ребёнка из семьи послужила безобидная фотография. Девочка сделала селфи в ванной, полностью укутавшись в полотенце, а затем отправила фото однокласснику. Тот выложил его в соцсеть. По словам матери, классная руководительница посчитала фотографию слишком откровенной и сообщила о ней социальным службам. Через неделю, после вмешательства общественников и запроса RT в органы опеки, ребёнка вернули. Мать считает, что лица, ответственные за изъятие дочери, должны понести наказание.

31 окт

По меньшей мере четыре человека пострадали в результате вооружённого нападения на школу в столице Гаити Порт-о-Пренсе. Об этом сообщает агентство EFE.

30 окт

Выпускные экзамены в России в 2022 году пройдут в режиме, который действовал до 2020 года, если позволит эпидемиологическая ситуация, рассказали «Парламентской газете» в Рособрнадзоре и профильных комитетах обеих палат парламента.

30 окт

Выпускные экзамены в России в 2022 году пройдут в режиме, который действовал до 2020 года, если позволит эпидемиологическая ситуация, рассказали «Парламентской газете» в Рособрнадзоре и профильных комитетах обеих палат парламента.

29 окт

В Самаре бывшая учительница физкультуры, 24-летняя Анна Шмелёва (имя изменено. — RT), обвиняется в сексуальной связи с несовершеннолетней ученицей. В июне этого года мать школьницы (девочке сейчас 15 лет) написала заявление в Следственный комитет о том, что педагог якобы домогалась её дочери. СК возбудил уголовное дело по ч. 2 ст. 134 УК РФ («Мужеложство или лесбиянство с лицом, не достигшим шестнадцатилетнего возраста, совершённые лицом, достигшим восемнадцатилетнего возраста»). Адвокат Шмелёвой и её близкие считают, что родственники ученицы могли подать заявление в СК из мести: Шмелёва обращалась в опеку, чтобы семью взяли на контроль. В деталях громкого дела разбирался RT.

28 окт

Губернатор Московской области Андрей Воробьёв исключил перевод школ на удалёнку после каникул.

28 окт

В Москве не планируется переход школьников на дистанционный формат обучения из-за эпидемиологической ситуации. Об этом сообщил замруководителя московского департамента образования и науки Антон Молев.



Репетитор русского: Рабочая тетрадь по грамматике и словарю (Учите русский с помощью Teach Yourself): от продвинутого уровня от новичка до выше среднего (Language Tutors): 9781473623484: Рэнсом, Майкл, Томашевский, Марта: Книги

Вы хотите легко и свободно общаться на русском языке ?
Освойте грамматику русского языка и расширьте свой словарный запас с помощью собственного репетитора русского . Эта современная интерактивная рабочая тетрадь содержит 200 заданий по разным грамматическим и лексическим вопросам с четкими целями, краткими объяснениями и реальными задачами.Изучая и практикуя русскую грамматику, вы поймете, как на самом деле работает язык, и сможете говорить по-русски ясно и легко.

Чему я научусь?
The Russian Tutor: Grammar and Vocabulary Workbook охватывает широкий спектр наиболее полезных и часто используемых грамматических и лексических средств русского языка. Вы можете следовать за отрядом за отрядом или окунуться и окунуться, чтобы заняться своими слабыми местами. По мере вашего продвижения вы познакомитесь с новым словарным запасом и объедините его с грамматикой для выполнения обширных упражнений.Затем вы будете практиковать язык посредством аутентичной практики чтения и письма. Вы получите высокий средний уровень * русской грамматики.

Подходит ли мне этот курс?
The Russian Tutor: Grammar and Vocabulary Workbook может использоваться как отдельный курс или как дополнение к любому другому курсу русского языка. Он предлагает обширную практику и обзор основных грамматических вопросов, а также развитие словарного запаса и навыков. Элемент личного репетитора указывает на исключения и дает советы, которые действительно помогут вам улучшить свой русский.

Что я получу?
Эта рабочая тетрадь русского языка предлагает ряд понятных и эффективных обучающих функций:
-200 заданий по разным грамматическим и лексическим пунктам
-Уникальные наглядные пособия и инфографика для дополнительного контекста и практики
-Подсказки и советы личного репетитора, которые помогут вам понять языковые правила и культурные аспекты
-Раздел «Научитесь учиться» предлагает советы и рекомендации о том, как хорошо изучать язык

Каждый из 20 коротких учебных разделов содержит:
-коммуникационные цели для руководства вашей учебой
-грамматические объяснения с обширными упражнениями
— словарный запас презентаций и мероприятий
— разделы для чтения и письма для закрепления вашего обучения

* Эта рабочая тетрадь отображает от начинающего старшего до продвинутого среднего уровня владения ACTFL (Американский совет по преподаванию иностранных языков) и от начального уровня А2 до уровня выше среднего среднего уровня В2. Рекомендации CEFR (Общеевропейские компетенции владения иностранным языком).

Какие еще курсы доступны?
Для дальнейшего изучения и практики см. Начало работы на русском языке (ISBN 9781444174892) и Полный русский язык: самоучка (ISBN 9781473602519).

Положись на самообучение, которому уже более 75 лет доверяют изучающие язык .

Поиск Ресурсы для учителей Raz-Plus | Раз-Плюс

Искать термин

Тип ресурса
Все анимационные алфавиты увеличиваются / Невероятные животные Бенчмарк Биографии / Биографии Canciones y rimas / Испанские песни и рифмы Комиксы декодируемые декодируемые отрывки Словарь ELL Книжная серия Художественная серия Тексты для успеваемости Графические книги Headsprout Раннее чтение Высокий Низкий Высокочастотный Слово Высокий / Низкий Графические книги Юмор идиома La vida en Latinoamerica y Espana / Жизнь в Латинской Америке и Испании Выровненная книга Leyendas y Mitos / Legends and Myths Los colores / Colours Los nmeros / Numbers Lugares de patrimonio en Latinoamrica / Объекты наследия в Латинской Америке. Основы чтения Документальная серия Карманная книга детских стишков Поэзия Чтение вслух Совместное чтение Совместное чтение Тексты для чтения Однокнижная классика Звук песни / символ Торговая книга Словарь Бессловесный алфавит Дополнительные ресурсы Оценка алфавита Алфавит Пение Алфавит Курсив Таблицы стиля Алфавит Фризы Буква алфавита Карточки Алфавит Изображение Карточки Алфавит Печать Таблицы стилей Упражнения по стилю Алфавит Наклонная печать Таблицы стилей Алфавит / Звук Наборы навыков Аргументация Аутентичные испанские контрольные отрывки Классика Закрыть Отрывки для чтения Закрыть Пакеты для чтения Пакеты навыков для понимания Связанный класс Страны по всему миру Ежедневная языковая практика Пакеты для декодируемых переходов Оценки ELL ELL Comic Conversations ELL Content Picture Packs ELL Grammar Resources ELL Language Skill Packs ELL Leveled Reader Packs ELL Vocabulary Games Guide ELL Vocabulary Power Packs Флорида Беглость речи Прохождение Оценка беглости Чтение предложений Беглость Практика Проходки Основные навыки Бесплатные PDF-файлы Гиганты высокого животного мира Ресурсы почерка Частота Оценка слов Высокочастотные карточки со словами Наборы текста с высоким / низким содержанием Графический органайзер среднего уровня (3-6) Учебные центры Приложение к уроку Литературный кружок Пользовательские журналы Литературный кружок Инструменты для Вы Литературный кружок Инструменты для ваших учеников Значимые беседы Основы чтения следующего поколения Основы чтения следующего поколения Не коллекционирование Письменное письмо следующего поколения Оценка фонограммы Форма оценки фонологической осведомленности Книги по поэзии, детские стишки и сборники песен Обзор Программа написания поэзии Таблицы советов для дошкольного образования Начальная школа Graphic Organizer (K-2) Учебные пакеты на основе проектов Проецируемые макеты RAZ WOWzer Reader’s Theater Script Пересказ рубрики Текущая запись Испанский Близкий набор для чтения Пакеты тем для летней школы в Испании Пакеты тем для летней школы с переводом на испанский Выровненные книги с переводом на испанский Зрелищные виды спорта Летние контракты и журналы Пакеты тем для летней школы Текстовые наборы Тема Ресурсы Репетиторство и наставничество U.S. Правительство Визуальные устройства Словарный запас Графический органайзер Словарь Словарный запас Сортировка букв Словарь Открытая сортировка Словарный запас Сортировка звуков Словарный запас Сортировка по темам Мировые достопримечательности Мировые лидеры Тема
ВсеПриключенияЖивотные и насекомыеИскусство и музыкаКлассикаСообщества и рабочие местаКультуры во всем миреЕдаДружбаГосударствоЗдоровье и человеческое телоИсторияПраздники и праздникиДом и семьяКак?

Художественная / Документальная
ВсеФантастикаНеформальная Жанры
Все Приключение Классическая концепция Описательная Басня Сказка Фэнтези Сказка Исторический Юмористический Информационный Информационный Повествование Легенда Тайна Миф Повествование Личное Личное повествование Личное повествование Убедительная Поэзия Сказка Пуркуа Реалистичная Научная фантастика Песня Рассказ Автобиография Концепция Биографии Творческое Описательное Фактическое Описание Историческое Как к Информационному Интервью Повествовательное Личное Повествование Поэзия Pro / ConAllAdventureClassicConceptDescriptiveFableFairy TaleFantasyFolktaleHistoricalHumorousInformationalInformational NarrativeLegendMysteryMythNarrativePersonalPersonal NarrativePersonal RecountPersuasivePoetryPourquoi TaleRealisticScience FictionSongTall TaleAllAutobiographyBiographyConceptCreativeDescriptiveFactual DescriptionHistoricalHow toInformationalInterviewNarrativePersonal NarrativePersuasivePoetryPro / Con

Система выравнивания
Выберите систему выравниванияLearning A-ZGradeLexileDRAFountas PinnellReading RecoveryRange

aaABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZZ1Z2 — aaABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZZ1Z2

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTU-VW-XY-Z до ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTU-VW-XY-Z

A-123-468101214161820242830343840506070 + к A-123-468101214161820242830343840506070 +

123-45-67-89-1011-1213-1415-16171819202830343840N / A до 123-45-67-89-1011-1213-1415-16171819202830343840N / A

K123455 + к K123455 +

NPBR200LBR150LBR100LBR50L0L50L100L150L200L250L300L350L400L450L500L550L600L650L700L750L800L850L900L950L1000L1050L1100L1150L1200L1250L1300L1350L1400L к NPBR200LBR150LBR100LBR50L0L50L100L150L200L250L300L350L400L450L500L550L600L650L700L750L800L850L900L950L1000L1050L1100L1150L1200L1250L1300L1350L1400L

Языки
ВсеанглийскийфранцузскийИспанскийбританский английскийПольскийукраинскийвьетнамскийавстралийский

Категория навыков
ВсеСтратегия чтенияПониманиеФонологическая осведомленностьФоникаГрамматика и механикаСловесные работыОсобенности текстаЛитературный элемент Навыки урока
ВсеЗадать вопрос и ответить на вопросыСвязаться с предыдущими знаниямиКонтекстные подсказкиОсновная идея и деталиСоздать соединения текста с собойСоздавать, проверять и подтверждать прогнозыРешение проблемРеласионарное совпадение с предыдущими сообщениямиРезумирПереговариватьСамоконтрольСамостоятельный вопросПоследовательность событийSQA / Formular y Responder preguntasAummarizeTextual connections и отвечать на вопросы Точка зрения автора Цель автораКатегоризация информацииПричина и следствие Черты персонажаКлассификация информацииСравнить контраст и Настройка Идентифицировать Факты Идентифицировать Жанр Идентифицировать Настройки Интерпретировать ДиаграммыИнтерпретировать Диаграммы s и GraphsMain Идея и DetailsMake InferencesMake Умозаключения / Draw ConclusionsNarrative Точка ViewProblem и SolutionReality и FantasySequenceSequence EventsStory ElementsSummarizeAllAlliterationBlend Onset и RimeBlend PhonemesBlend SoundsBlend SyllablesBlendsCombinar fonemasCombinar slabasCombinar у segmentar уна Palabra ан slabasConsonant Digraph SoundsDiscriminate Начальный и конечный согласный DigraphsDiscriminate Начальная Согласные BlendDiscriminate Начальная DigraphDiscriminate медиальной SoundsDiscriminate R Контролируемые OrDiscriminate Variant Vowel SoundsEl sonido / __ / El sonido / __ / de la letra __El sonido de la letra / __ / El sonido final de una palabraEl sonido inicial de las palabras и финальные звуки Начальные сочетания Начальный согласный диграф Начальные согласные Начальный звук Длинный гласный диграф Длинные гласные звуки Длинные гласныеLos sonidos / b / y / v / Лос sonidos де ла Letra __Manipulate Final SoundsManipulate начальным и заключительным SoundsManipulate Initial SoundManipulate медиальной SoundsMedial SoundOmitir ла slaba inicialProducir rimasR-Controlled VowelsRhymeRimaSegment и Смешать PhonemesSegment Onset и RimeSegment PhonemesSegment SyllablesSegmentar oraciones ан palabrasSegmentar уна Palabra ан slabasSegmento де slabasShort Vowel SoundsShort VowelsSonido inicialSound DiscriminationSustituir slabasSyllable AwarenessVariant гласного SoundsVowelsWord AwarenessAllBlendsConsonant BlendsConsonant DigraphsConsonante finalConsonante inicialConsonantesConsonantsDiferenciar Entre consonantes у vocalesDiferenciar Entre эль Sonido де ла Letra __ у ла Letra __Diferentes patrones де slabasDgrafosDiphthongsDouble LettersEl Sonido / __ / де-ла-Letra __El Sonido де ла Letra __El Sonido-де-лас letrasGrupos consonnticos ан posicin inicialLa consonante окончательный _LA consonante Inicial _Длинные гласныеОткрытые гласные Патроны CV простые Патроны CVC Патроны VCPatrones VC y CVR VowelsRhymeShort VowelsSlabas контролируемая tnicas у slabas tonasSilent LettersSonido де ла Letra / __ / Sonido inicialSound Символ RelationshipVariant VowelsVCe Длинные гласные PatternsVCe PatternVowel DigraphsVowel орграфах Versus Vowel DipthongsVowel DiphthongVowel GeneralizationsVowel PatternsVowel YWord FamiliesAllAccentsAcentuacin де лас Palabras interrogativas у exclamativasAdjectivesAdjectives, глаголами и AdverbsAdjetivos comparativosAdjetivos superlativosAdverbsAgreement из AdjectivesAntonymsApostrophesArticlesArtculos definidosArtculos definidos е indefinidosBold PrintBulletsCapitalizationCapitalization и PunctuationColonColons и SemicolonsCombined SentencesCommandsCommasCommon NounsComparative AdjectivesComparative и Superlative AdjectivesComplete SentencesComplex SentencesCompound AdjectivesCompound PredicatesCompound SentencesCompound SubjectCompound WordsConcordancia де sujeto-verboConjuncionesConjunctionsConnecting WordsContext CluesContractionsCoordinate и накопительное Adje ctivesDashDeclarative SentencesDescribing WordsDialogueEllipsesEnding ErExclamation MarksExclamatory SentencesGender и NumberHyphenated Соединение AdjectivesIdentify HomophonesIdentify Prepostional PhrasesInflectional EndingsInterrogative SentencesIntroducing PhrasesIrregular VerbsMayscula inicialMayscula Inicial у Пунто окончательного де ла oracinMultiple Значение WordsNonfiction элементов в вымышленных TextNounsNouns Против ContractionsOraciones completasOraciones declarativasOraciones exclamativasOraciones interrogativasParagraph FormationParenthesesPast TensePast-Напряженная VerbsPeriodsPlural NounsPluralsPossessive NounsPossessivesPredicado simplePredicatesPrefixesPreposicionesPrepositional PhrasesPrepositionsPresent-Tense VerbsPronombres personalesPronounsProper СуществительныеПунктуацияPuntosВопросные знакиЦифровые знакиЧтение символов с числамиПолуколонФрагменты предложенийТипы предложенийSignos de exclamacinSignos de interrogacinSimilesПростые и сложные предметыПростые предикатыПростые предложенияПростые су bjectSimple, соединение и комплекс SentencesSubjectSubject и PredicateSubject-Verb AgreementSuffixesSujeto simpleSuperlative AdjectivesSustantivosSustantivos pluralesSynonymsTime-Заказ WordsTypes из SentencesTypes предложений и PunctuationVerb EndingsVerb TenseVerbosVerbsVerbs и AdverbsVerbs и прямой ObjectsAllAbbreviationsAcrosticsAdjectivesAdverbsAffixesAlliterationAlphabetical OrderAlphabetizingAnimal NamesAntnimosAntonymsApostrophesBold PrintBoldface WordsCardinal и Порядковый NumbersCategorizar palabrasCategorize WordsColloquial phrasesColor WordsCommon PrefixesCommon SuffixesComparative и Superlative WordsCompound WordsConcept WordsConjunctionsContent VocabularyContext ПодсказкиСогласованияДни неделиОписательные словаДиалектСловарные навыкиИнформационный языкИностранный словарьВысокочастотные словаГомографыОмонимыГомофоныГифенированные и сложные словаИдиомыИнфекционные окончанияСлова с нестандартным содержаниемLos nmeros en palabrasСлова для измеренийМетафоры sMultiple Syllable WordsNumber WordsNumbers и AbbreviationsNumbers в пределах TextOften Confused WordsOnomatopoeiaOrden alfabticoOrder WordsPalabras де coloresPalabras де medidasPalabras де posicinPalabras де УСО frecuentePalabras interrogativasPersonificationPlural EndingsPosition WordsPossessivesPrefixesPrepositional PhrasesPrepositionsPronounsPronunciationProper NounsQuestion WordsReading чисел в пределах TextReading символы, цифры и AbbreviationsRegional WordsRootsSensory WordsSimilesSimiles и MetaphorsSinnimosSpanish VocabularySuffixesSyllable PatternsSyllablesSymbolsSynonymsSynonyms и AntonymsTime и порядок WordsVerb TenseVerbsVocabulario-де-ла lectura Происхождение слов: Слова, префиксы, суффиксы и т. д.

Область содержимого ELL
Все Искусство и музыка Искусство Цвета MusicELL Социальные и учебные материалы Языковое сотрудничество Повседневные распорядки Чувства Следование указаниям Дружба Хобби Решение проблем Обязанности Правила Безопасность Школа Спорт и игрыОсновные навыкиЯзыковые навыки Языковые навыки ELL Прилагательные Наречия Прилагательные слова Сочленения Существительные Детские стишки Поэзия Предлоги Местоимения Элементы текста Предложения Типы слов Рассказы Жанр Коллекции Приключение Биография Басни Сказки Общие народные сказки Как и обработка Интервью Легенды Тайны Мифы Убедительные сказки Pourquoi Pro / Con Tall Tales Математика сложение и вычитание Диаграммы и графики Подсчет экономики и бизнеса Доли и проценты Измерение геометрии Число денег Шаблон смысла s Формы Сортировка и классификация ВремяНаука Животные Биология Земля и космос Электричество и магнетизм Энергия, силы и движение Среда обитания Здоровье и человеческое тело Земля и вода Свет и звук Машины имеют значение Люди Растения Камни и минералы Ученые и изобретатели Инструменты и технологии Вода Погода и времена годаСоциальные истории Запугивание Сотрудничество Чувства и эмоции Манеры дружбы Социальные исследования Искусство и музыка Праздники Сообщество и соседство Культура и религия Экономика и бизнес Исследователи Еда География и путешествия Дом и семья Работа Карты Деньги Люди Места Технологии Транспорт U.С. Правительство США История Всемирная история

Русский язык и груннсколен. Реглер для груннсколена по русски

Læringsfaget «russisk språk» har et ledende sted i primæropplæring, siden tar sikte på å danne den funksjonelle læreren av yngre studenter. Suksessene i studiet av det russiske språket bestemmer i stor grad kvaliteten på forberedelsen av et barn i andre skolefag.

Utdanning til det russiske språket i grunnskolen er den første fasen av læringssystemet av morsmålet.På dette stadiet, ikke bare forberedelsen til studiet av språket (periode med leseferdighet), men også å å å. Специально для детей, у которых есть туалет на русском языке, я сижу без помета. Disse to fagene er et enkelt filologisk kurs der studiet av morsmålet kombineres med den første litterære utdanningen og lesingen.

Studien av det russiske språket i første klasse begynner det integrerte kurset «Literacy»; Денс варигет (ок.24-26 skole uker, 9 timer per uke) bestemmes av temet i studentens studenter, deres personaluelle egenskaper og spesifikasjoner for de pedagogiske ressursene som brukes. Я эксамен diverser lesefunnene tre perioder: Добучавая — форбереденде; En injunctive er den viktigste, ettermiddagen — endelig. Arbeidssekvensen, arten av øvelsene på hver av stadiene av leseferdighetsopplæring, bestemmes av lovene i den lydanalytiske og syntetiske metoden. Undervisning et brev er parallelt med å lre å lese, ta hensyn til prinsippet om scoordinating av устный или skriftlig сказка.Barn Master det nye brevet, lærer å koble den til tidligere studerte bokstaver, trene i brev med bokstaver i stavelser, ord, setninger, små tekster.

Basen av den grunnleggende grafiske ferdigheten er dannet sammen med tallferdigheter, anrikning og aktivering av ordboken, dannelsen og utviklingen avordboken, samt en grammatisk and stavemåte propaedeutics.

Etter løpet av «trening» begynner en egen studie av russisk språk og litterær lesing. Это russisk etter en periode med å lære et diplom er basert på assimilering av de essensielle tegnene på morfologiske, syntaktiske, ordformende konsepter, på etableringen av koblinger mellom tegn på konsepter, om etableserringer mellous konsepter.Общий доступный курс на русском языке представляет собой сом и установление с новым, регулярным, информационным и информационным сервисом для интеллектуальных и коммуникационных ресурсов в сарае. Dermed har kurset en kognitiv kommunikasjonsorientering, som innebærer innføring av kommunikativ motivasjon, чтобы вести себя как сексуальный, так и другой подход, предлагающий обмен на все språkenheter, til deres funksjon. Et forklarende aspekt av beskrivelsen av språksystemet, opplæring av pastekultur, dannelsen av kommunikative ferdigheter og ferdigheter i situasjoner, что-то актуально для практики для общения avyngre studenter, mastering avjankelige и т. Д.) Eksempler på grunnlagsutdanningsprogrammer. Russisk språk. — м .: Опплиснинг — АСТ, 2004. С. 9 ..

I grunnskolen er stavemåten ikke tildelt som en spesiell del av programmet. Specografiske regler vurderes и система для студийных фонетик, морфологии, морфемики. Bekjennelsen av studenter med ulike prinsipper for russisk stavemåte (uten innføring av terminologi) er planlagt.

Dannelsen av en klar, ganske vakker og rask skriving skjer i prosessen med spesielle øvelser, som kan utføres på отдельными leksjoner på kalligrafi (1 time per uke) eller som en del av leksjonen på det russiske språket.Fest de hygieniske ferdighetene til brevet, utviklingen av små muskler og fri håndbevegelsesfrihet, utarbeide riktig design av brev, rasjonelle forbindelser, oppnåelse av rytme, glatthet i brevet er oppgaveserbeas, or klänslés deres.

Overveielse av arbeid på en skriftlig story (dens utvikling i junior skolebarnsags bak utviklingen av muntlig story gjennom hele grunnskolen) krever et tilstrekkelig antall skriftlige øvelser av ulike typer en skriftlige øvelser av ulike typer i g presenterer.

Мол для тренировок

Studien av det russiske språket i grunnskolen er rettet mot å oppnå følgende mål:

1. Утвиклинген в сказке, тенкнинге, фантазии из школы, евнен тил вельге спрэкверктёйене и самсвар мед коммуниксвилкэрэнэ, утвиклинген ав интуисйон и «фолелс ав сприк»;

2. Освоение различных методов обучения, фонетики, грамматики и русского языка; Mestre de grunnleggende metodene for a analysere de studerte språkfenomenene;

3.Освоение ferdighetene til å skrive riktig og lese, delta i dialogen, utgjør enkle monolog-setninger;

4. Utdanning av en positiv følelsesmessig verdi holdning til morsmålet, følelser av inciveing ​​i bevaring av sin unike og renhet; Oppvåkning av kognitiv interesse for det opprinnelige ordet, ønsket om å forbedre talen sin.

Современные проблемы и подробные сведения о русском языке

Før samfunnet er problem med å skape et normalt åndelig miljø for utviklingen av et barn å skape et normalt åndelig miljø.Det russiske språket refererer til miss fagene, resultatene av studien av dem og eierskapet til dem, ikke bare bestemt av skoleundervisning, men i stor grad og samfunnet der barnet omgir sin språklige og moralske og estetiske middels liv. Språkvalget etablert i det moderne samfunn bidrar ikke til oppdragelsen av en følelse av kjrlighet til det russiske språket, en огромный, патриотический диск, держащий ветчину. Bare skolen, bare lreren kan ikke slå denne situasjonen. Statlige tiltak er pålagt å beskytte landets språk fra den meningsløse tilstrømningen av amerikansk, vulgære og vulgære talestempler, svekket ved hjelp av massekommunikasjon.

Imidlertid skyldes den nåværende tilstanden av pastekultur ikke bare av sosio-politiske grunner, men også med feilberegninger i å lære fagområdene til den filologiske sykluisksen som helhet org spesielt i å undervise russ

1. Studien av litteraturen oppstår ved den nåværende tradisjonen for autonomt, innholdet og structuren til disiplene i den filologiske syklusen er ikke alltid enig.

2. Den pedagogiske evnen til russisk språk -faget er ikke Implementert.

3. Fortsatt dominerende i praksis med å undervise det russiske språket forblir den propriety-stave orienteringen.

4. Методика для создания русскоязычного опыта и генерального utdanningsinstitusjoner er ikke alltid tilstrekkelig fokusert på utviklingen av kreative evner av studenter i Bolotov V.A. På undervisningen til det russiske språket i generelle utdanningsinstitusjoner // verden av russisk ord. — №02. — 2002 ..

Regler på det russiske språket for grunnskolen (i vers).

1. Глаголы — unntak.

Kjøre, puste, hold, avhenger,
Høre, se og fornærme
Og også å se, snurre,
Hater og tåler.
Polstret preposisjoner.

2. Предлоги Cidel.

И.п. —
R.P. — Ом, мед, утен, фра, фра, тиль, рундт, эттер, уннтатт.
Д.п. — для).
В.п. — gjennom, på for, om.
т.п. — Før, med, духовка для под, меллом.
П. — По, я, о, о, по.

3. Слектен субстрат.

Forresten, vil jeg erstatte «min» —
Dette betyr slekten mennene.
Удилище Kvinne — Jeg Husker —
Hva jeg sier «мин.»
Midt род «min» —
Så jeg lærte alt.

4. Став и сторт бокс.

Elver, fjell og slettene,
Navn, Etternavn, Daler,
Kallenavn av alle dyr
Народное отчество —
Alt fra hovedbrevet
Du skriver mer.

5. Stavemåten til vokaler etter шипение.

Vi vet godt det
Skriv bare med vokaler og,
Og i ord hvor chap
Vi skriver bare med en.
Hvor vi skal møte chu —
Jeg vil skrive med brevet.

6. Stavemåten til en ubelastet stemme i roten til ordet som ble utført av vekten.

Det er vokaler,
Men det er også ubelastet
De må kontrolleres,
Rett til å skrive riktig.
Vi henter et raskt ord,
Og sjekk er klar
Проверка тяги —
Ikke glem noe.

7. Hva faller?

Ord raskt endres
Jeg skriver det på saken.
Jeg kaller det
Husk at det burde være nødvendig for oss.

8. Stavemåte er ikke med глагол.

Hver skoleboy vet det —
Ikke verb unngår.
Ikke glem, venner,
Det er umulig å skrive dem sammen!

9. Ставка на парет консонантер в середине и в шлюхе по порядку.

Paret konsonanter må kontrolleres,
Slik at ordene i notisboken kompetent skriver.
Beslektet ord raskt plukke opp
Steam konsonant med vokaler.

10. Sammensetningen av ordet.

Консолл.

Før roten er det et prefiks,
Hun er skrevet til
Og med hjelp av konsollen
Ord dannes.
Rot.

en vanlig del
Beslektede ord
Roten kalles —
Vårt svar er klart.
Суффикс.

Эттер и ротен костер дет
Ордет ные лыдер.
Jeg mener et hjørne —
Jeg kaller suffikset.
Slutter.

På slutten av noe ord
Finans Vi ser igjen.
Foranderlig del
Med et annet ord holder forbindelsen.
Stavemåten av ulønnsomme konsonanter.

11. Ikke-grunnleggende konsonanter

Slike alt uheldig.
I ord hører vi dem ikke
Men i notisboken skriver vi.
Slik at de fra ordene ikke løp bort,
Vi har blitt sjekket i lang tid.
Vi leter etter et slikt ord
Å høre det igjen.

12. Джег менер субстантив.

En del av story er fantastisk —
Звонок.
Индикерер Эмнет
КТО? Хва? Свар.
Objekter som er ansvarlige for spørsmål som? Хва?

Om mennesker, dyr og fisk,
Insekter og all fugler
Spør en vennlig — hvem er de?
Alle fagene er resten
Hva? Vi vil stille spørsmålet.

13. Navnet på adjektiv

Tegn på emnet betyr
Hvilke spørsmål om spørsmål? Хва? Хва? Свар.
Tommerable festet
Adjektiv kalles.
Консистентный мед ветчинный общий.
Форма I, таллет, сакен.

14. Глагол.

En del av talen spør
Hva å gjøre?
Hva gjorde du?
Hva vil du gjøre?
Verbetet er viktig som heter
Fagets processing er betegnet.

15. Tre belastninger av maintivnavn.

Substantiver kalt,
Для продажи:
1 deklinering — med oppgradering — og jeg —
Kvinnens og menns slekt og mann, venner.
2 ОТКЛОНЕНИЕ — Menns menn uten oppgradering,
Og den gjennomsnittlige slekten — O — E-glatt lyd.
3 ОТКЛОНЕНИЕ — Genus Kvinne med B På slutten av all or
Husk er en regel for all studenter!

16. все.

Детер сек Podgeys Brothers
Nei i lys av deres vennskap.
Konsekvent levende
Og bestillingen er slettet.
Номинатив

Den viktigste en av alt.
Hvem er hvem? хва? Svar
Med forbehold om forslaget skjer.
Og nå er Padel en genitiv,

Det er ikke mindre signifikant.
Nei hvem? Хва? — Bekymret
Og med en påskudd i rimet konsekvent.
(Ом, med, uten, fra, fra, til, y, rundt, unntatt etter.)
Дательный падеж —
dobbryak,
Другие источники информации:
Годы? Хва? Raskere —
Для k (a) — ingen preposisjoner!
Аккузатив
Alltid beundrer
Jeg ser hva? КТО? bekymret
Gjennom, i og på, for, pro —
Påskuddet er fortsatt konsekvent.
Инструментальная тильфель
kringkaste
Stolt av hvem? Og hva? bestemmer seg.
Предлоги: Mellom, med og over, для младше
Med ordene vennskap vokser.
Предложный.
Du lover suksess,
Хорошо? Ом хва? Han tenker på alle.
Preposisjoner han glemmer ikke hans
Når, i, O, Oh, på — utbryter han høyt.

Regler på det russiske språket for grunnskolen (i vers).

1. Глаголы — unntak.

Kjøre, puste, hold, avhenger,
Høre, se og fornærme
Og også å se, snurre,
Hater og tåler.

2. Предлоги Cidel.

И.п. —
R.P. — Ом, мед, утен, фра, фра, тиль, рундт, эттер, уннтатт.
Д.п. — для).
В.п. — gjennom, på for, om.
т.п. — Før, med, духовка для под, меллом.
П. — По, я, о, о, по.

3. Текст переведен автоматическиДанный перевод является машинным и предназначен только для вашего удобства.Язык оригинала.

Forresten, vil jeg erstatte «min» —
Dette betyr slekten mennene.
Удилище Kvinne — Jeg Husker —
Hva jeg sier «мин.»
Midt род «min» —
Så jeg lærte alt.

4. Ставка и сторт бокс.

Elver, fjell og slettene,
Navn, Etternavn, Daler,
Kallenavn av alle dyr
Народное отчество —
Alt fra hovedbrevet
Du skriver mer.

5. Stavemåten til vokaler etter шипение.

Vi vet godt det
Skriv bare med vokaler og,
Og i ord hvor chap
Vi skriver bare med en.
Hvor vi skal møte chu —
Jeg vil skrive med brevet.

6.Stavemåten til en ubelastet stemme i roten til ordet som ble utført av vekten.

Det er vokaler,
Men det er også ubelastet
De må kontrolleres,
Rett til å skrive riktig.
Vi henter et raskt ord,
Og sjekk er klar
Проверка тяги —
Ikke glem noe.

7. Hva faller?

Ord raskt endres
Jeg skriver det på saken.
Jeg kaller det
Husk at det burde være nødvendig for oss.

8.Stavemåte er ikke med глагол.

Hver skoleboy vet det —
Ikke verb unngår.
Ikke glem, venner,
Det er umulig å skrive dem sammen!

9. Stavemåten til paret konsonanter i midten og slutten av ordet.

Paret konsonanter må kontrolleres,
Slik at ordene i notisboken kompetent skriver.
Beslektet ord raskt plukke opp
Steam konsonant med vokaler.

10. Sammensetningen av ordet.

Консолл.

Før roten er det et prefiks,
Hun er skrevet til
Og med hjelp av konsollen
Ord dannes.
Rot.

en vanlig del
Beslektede ord
Roten kalles —
Vårt svar er klart.
Суффикс.

Эттер и ротен костер дет
Ордет ные лыдер.
Jeg mener et hjørne —
Jeg kaller suffikset.
Slutter.

På slutten av noe ord
Finans Vi ser igjen.
Foranderlig del
Med et annet ord holder forbindelsen.
Stavemåten av ulønnsomme konsonanter.

11. Ikke-grunnleggende konsonanter

Slike alt uheldig.
I ord hører vi dem ikke
Men i notisboken skriver vi.
Slik at de fra ordene ikke løp bort,
Vi har blitt sjekket i lang tid.
Vi leter etter et slikt ord
Å høre det igjen.

12. Джег менер субстантив.

En del av story er fantastisk —
Звонок.
Индикерер Эмнет
КТО? Хва? Свар.
Objekter som er ansvarlige for spørsmål som? Хва?

Om mennesker, dyr og fisk,
Insekter og all fugler
Spør en vennlig — hvem er de?
Alle fagene er resten
Hva? Vi vil stille spørsmålet.

13. Navnet på adjektiv

Tegn på emnet betyr
Hvilke spørsmål om spørsmål? Хва? Хва? Свар.
Tommerable festet
Adjektiv kalles.
Консистентный мед ветчинный общий.
Форма I, таллет, сакен.

14. Глагол.

En del av talen spør
Hva å gjøre?
Hva gjorde du?
Hva vil du gjøre?
Verbetet er viktig som heter
Fagets processing er betegnet.

15. Tre belastninger av maintivnavn.

Substantiver kalt,
Для продажи:
1 deklinasjon — med oppgradering — A og jeg —
Kvinnens og menns slekt og mann, venner.
2 ОТКЛОНЕНИЕ — Menns menn uten oppgradering,
Og den gjennomsnittlige slekten — O — E-glatt lyd.
3 ОТКЛОНЕНИЕ — Genus Kvinne med B På slutten av all or
Husk er en regel for all studenter!

16. все.

Дет эр сек Podgeys Brothers
Nei i lys av deres vennskap.
Konsekvent levende
Og bestillingen er slettet.
Номинатив


Den viktigste en av alt.
Hvem er hvem? хва? Svar
Med forbehold om forslaget skjer.
Og nå pulent betalt,


Det er ikke mindre signifikant.
Nei hvem? хва? — Bekymret
Og med en påskudd i rimet konsekvent.
(Ом, med, uten, fra, fra, til, y, rundt, unntatt etter.)
Дательный падеж —
dobbryak,
Другие источники информации:
Годы? Хва? Raskere —
Для k (a) — ingen preposisjoner!
Аккузатив

alltid beundrer
Jeg ser hva? КТО? bekymret
Gjennom, i og på, for, pro —
Påskuddet er fortsatt konsekvent.
Инструментальная тильфель

kringkaste
Stolt av hvem? Og hva? bestemmer seg.
Предлоги: Mellom, med og over, для младше
Med ordene vennskap vokser.
Предложный.

Du lover suksess,
Хорошо? Ом хва? Han tenker på alle.
Preposisjoner han glemmer ikke hans
Når, i, O, Oh, på — utbryter han høyt.

Regler på det russiske språket

For primære klasser

Вокалер и боксы

På russisk, 6 viktigste vokaler:

[A] [o] [U] [og] [s] [U]

10 bokstaver , :

E yu jeg — Første ord etter glasna og kommersant. [Je] [yo] [yu] [ya]

[Dvs.] Jeg er på [yo] t-synger

i [YU] N — Vin [Ya] Ma — Yama

Konsonanter

Paret konsonanter

Fast

Myk

Звонок: [B] [i] [G] [D] [Z] [Z]

3] ‘] [IN’] [G ‘] [D’] [Z ‘]

Døv: [p] [f] [k] [t] [w] [c]

[P’] [f ‘] [k’] [t ‘] [c’]

Непарный консонантер

Fast

Myk

Звонок: [L] [m] [n] [p]

[l ‘] [m’] [n ‘] [p’] [y ‘]

Døv: [
ч. ] [
г. ]

[x ‘] [ ок. ’] [
sH. ’]

Шипение: [ф] [ч ‘] [ш’] [ш]

Sammensetningen avordet

Slutter

Konsollen

Suffiks

(Det er mange forskjellige suffiks, her er noen av dem)

Substantiv

Глаголы.

-к -к.

-Det — -D-

-Поставка

Adjektiver

— Historie

3k

3k

3 -IN- -D

Konsoller

(Det er mange forskjellige konsoller, her er noen av dem)

under-

Deler avales

Substantiv

Adjektiv

Verb

ting

hva å gjøre?

hva å gjøre?

гресс

сарай

катт

скилт

погрузка

grønn skog sommerdager)

se

å fly

Рассказ дилера

Primemine e.

Наречие

сом? нет? до хва? Хвор? Hvor skal du? хворь?

indikerer emnet

Высокий

tegn på handle

antall og rekkefølge av objekter

Venstre

nærlig3000

000 fØRE

fra fjerne, etc.

fem — femte

tretti-tretti.

стойло

Navnens slekt

Mannlig stang

(руч. Мин.)

Feminint kjønn

(Hun er min)

Antall

000

000

мин)

Единственное число.

dyr

Flertall

Основание элемента Pade

Navn på saken

Caidal spørsmål

Nominativ

Genitiv

Preposisjoner

wHO? хва?

Датив

Аккузатив

ВОЗ? Хва?

uten, nær, opp, fra, om, fra, rødbeter, s, y

ВОЗ? хва?

Инструментальная

Предложная.

под, для, pro, gjennom, på på

ok? ом хва?

for, mellom, over, under

i, O, om, med

Tre belastninger avant navn

fallende

fallende

m. р., г. Р.

Tredje deklinering

м. р., СР. Р.

-og jeg

, -o, -e

ADJEKTIV

Navnet på adjektiver

Slutter

Eksempel

ny (leksjon)

stormes (fiskavall7 ny (leksjon)

stor (fiskavall7) navnavme 9000) )

Decisjon av adjektiver

Nominativ

Genitiv

Dativ

Hans, -o.

Аккузатив

Han, -u

Hans, -o.

Инструментальный

Han, -u

Предложный.

PERSONLIGE PRONOMEN

1. ansikt

2. ansikt

3. ansikt

Han, hun, det, de

VERB

Infinitiv

Hva å gjøre?

Løse svare

Hva å gjøre?

Endre глагол til tider

Tilstede

Løse svaret

Hva er det han gjør?

Tidligere tid

Hva har du gjort?

Hva gjorde du?

Fremtidig tid

Hva vil gjøre?

Hva vil gjøre?

Ser på, piller

Så på, så

vil se, se

vil kutte, sag

vil tegne, tegne

Konjugering av verbene

— Du er, — «

— Oh, —

JEG. конъюгеринг. — — —

-de. — Åh

barbere -t. -т.

II. СКРЫТОСТЬ -IMP.

-Iw, -y.

Spise, gjør, dvs. -t

Глагол som tilhører II. HELDING:

Kjøre, puste, hold, avhenger,

Se, høre og fornærme

Огромный толерантник, tweak,

Hater og se på.

Det store og mektige russiske språket i modern tider mister gradvis sin makt og lyd, og alt fordi det ikke betaler for barn med stor oppmerksomhet. Selvfølgelig, i det, tross alt, er det så mange regler, de trenger all å være min neverdige, og til og med kunne bruke dem til å øve. Hvorfor er alt dette hvis gutta forstår hverandre og med feil? Предоставление новых и приоритетных приоритетов. Приложение предлагает forklare hvor for lære russisk på skolen, hvor for det er viktig å skrive og snakke kompetent.Og allerede den andre — å lære barnet til det russiske språket. Vi vil hjelpe deg med opplæring av en grunnskole student (1,2,3,4 karakter) metodologiske fordeler og artikler. Vi kan laste ned gratis og skrive ut lrebøker og bærbare datamaskiner på en trykt ordbok for grunnskolen.

  • Ах, рассуждайте, окурка, дет эр са манге ав дем, хвордан å хаске дем å хаске ден толстяк студенто? Veldig enkelt! La oss koble det visuelle minnet для лузги. Før du kort med bilder, delvis erstatter komplekse steder i ordboksord.Barnet Husker bildet av ordet, ikke tomme bokstaver. Детально билдет для меня миннет и языковой тид, и студенческий тренер икке хаски диссис орден.

  • Kort-simulatorer для определения такелажа и персонального коннектора av verb

    Bestemmelse av leasing verb og skrive sine endinger — et komplekst emne. Lett ved første øyekast, men barna Absorberes sakte. Arbeid Emnet vil hjelpe kort.

  • Hvor å sette stress i ord

    På russisk er eventuelle klare regler og retningslinjer for hvordan man legger vekt på i ord, praktisk talt nei.Styrker i ord legges på grunnlag av ordbøker. Men du vil ikke se på ordbøkene med hvert behov для å klargjøre hvor du skal understreke. Derfor, сделав все возможное, чтобы создать генеральную формулировку для оппонентов. I prinsippet, hvis du kan huske alt dette, kan du bli minst dobbelt så litteratur. La oss finne ut hvor du skal understreke i ord.

  • Gdz russisk språk arbeidsbok 3 klasse 2 del av klimanova, babushkina

    Ее обладательница хенден и андре делен ав ден арбейдсбокне по русски, фаттерне на Климан и Бабушкина.Sannsynligvis trenger du svar på oppgaver? Alle forstår leksene satt mye for å utføre oppgaver i arbeidsboken på en trykt base, det forblir ikke så mye tid, spesielt hvis du vurderer krus, seksjoner, required turer for barn i frisk luft og så videre. Для того, чтобы сделать одиннадцать студентов или учеников на более раннем этапе, или до тех пор, пока они не пройдут через 7 Guru — vi skriver ut GDZ, для того, чтобы узнать больше о русском языке.

  • ! Gdz russisk språk arbeidsbok kanakina 4 klasse 2 del.Svar på oppgaver ✍

    GDZ til den andre delen av den arbeidsbokne på russisk for den fjerde klassen av forfatteren av Canakian fortsetter syklusen til vår GDZ på den 7. Guru.

  • Gdz russisk språk 2 klasse notatbok для uavhengig arbeid nummer 1 Байкова, Малаховская, Golfman ✍

    Svar på emnet russisk språk 2 klasse. Блокнот для uavhengig arbeidsnummer 1. Байкова Т.А., Малаховская О.В., Гольфман Е.Р.

  • GDZ russisk språk arbeidsbok Canakina 2 klasse 2 del.Svar på oppgaver

    Engasjerer du på russisk på arbeider mederater? Утмеркет! Ноэ форстод икке? Икке нет проблем. GDZ på 7 Guru kommer for å hjelpe deg. Vi vil hjelpe deg, andre Gradere, finne ut og korrekt utføre øvelser, og du, voksne, sjekke studentens arbeid. På denne siden svarer du på den andre delen av den aktuelle notatboken på russisk for den andre klassen, forfatteren av Notebook Canakina, programmet «Russlands skole».

  • GDZ Russian Language Tutorial 4 klasse 1 del av Klimanova, Babushkina.Svar på oppgaver ✍

    Hvem lærer på fremtiden, dette er kjent for denne serien av lærebøker om gjenstand for russisk, forfatterne som Climan og Babushkina. Den fjerde klassen unngikk ikke, de samme forfatterne igjen med oss ​​öss ör oss nye oppgaver. Men med deg og vi — GDZ på den 7. Guru, vil det være mye lettere å gjøre øvelser på det russiske språket. Vi har bare de riktige svarene på oppgavene.

  • Essay i bildet «første snø», резервуар

    La oss ta en nærmere titt på bildet.Я forgrunnen til høyre, to barns figurer — jenter og en gutt. Dette er en bror og søster. De så frem til vinteren, og her falt ut den etterlengtede første snøen, kledd bakken med en hvit sengeteppe. Gleden av barn er så stor at de ikke kunne bry seg hjemme, og på en eller annen måte dunker et klær på seg selv, hoppet inn i verandaen.

  • Husk at et komplekst forslag er et forslag der flere grunnlag. Hva er grunnlaget? Dette er de viktigste medlemmene i forslaget — å være både trofaste.Det er alltid et komma mellom deler av et komplekst tilbud. Gjenta dette emnet, og du vil kunne skrive noen diktat på det for fem. Ее har du flere testdiktasjoner для тренировки.

  • På denne siden er vi 7 guru — dikterer potte tema «Uniform medlemmer av setningen» har samlet for deg. Vær oppmerksom på at forslagene i dem og enkle, og komplekse, gjenta miss emnene før du arbeider på diktatet. Vr oppmerksom på ikke bare til justeringen av tegnsettingstegn, men også på de studerte stavemåtene, fordi vurderingen reduseres for en feil, og ikke bare for den som refererer til temaet diktat.

  • Ensartede medlemmer av setningen. Komma mellom гомогенный медлеммер

    Uniformmedlemmer er or som er relatert til samme medlem av setningen eller forklares av samme medlem av setningen or svarer på det samme spørsmålet. Uniformer kan være noen medlemmer av setningen: Med forbehold om, utenfor, mindre medlemmer. Для å Finne homogenous medlemmer må du først finne de viktigste medlemmene, og deretter gjøre opp all mulige setninger og tildele de ordene som er avhengige av det samme ordet or svar på det samme spørsmålet.Denne artikkelen vil hjelpe deg med å oppsummere all din kunnskap om «homogen setninger».

  • GDZ Русский Språk Arbeidsbok Grad 3 Grad 1 Del av Klimanova, Babushkina ✍

    Игжен иегиен, вилджег бегинне с детальным фактом, и я детально анализирую записи на русскоязычной основе на основе программы перспективных предложений, которая может быть использована для демонстрации, а также может быть предложена как твинг, который не может быть изменен. De er ikke små, 250-300 руб. За 1 дель, men det er ingen mening i dem.Derfor, foreldre sammen med læreren tar ofte en beslutning om ikke å kjøpe arbeidsbøkene til forfatterne av Clemanova og Babushkina. Я Dette tilfellet skriver læreren ut og gir barn noen andre oppgaver unntatt utøvelsen av læreboken. Men hvis du plutselig er klassen din, er et sjeldent unntak som fungerer på notatbøker på et trykt grunnlag, så exc GDZ для град. Jeg vil klargjøre at svarene — для foreldrene å sjekke leksene som er laget av leksene.

  • ГДЗ Учебник русского языка Канакина, Горецкий 2 класс дель 1.Svar på oppgaver

    På forsiden av denne lreboken er en jester avbildet, men oppgavene i det er langt fra tegneserie, fordi denne læreboken er på russisk språk. Vel, hvis ingen vits, den første delen av den russiske språket læreboken for klasse 2. Forfattere v.p. Канакина, в. Горецкий. Программколен и Россия. Alle oppgaver er ganske enkle hvis du i første klasse hjemmekoselig gjorde det riktig. I første klasse hjalp vi deg med lekser, og i det andre vil vi hjelpe. Så i tilfelle spørsmål — umiddelbart til oss på 7 Guru.

  • Word ord 1-4 класс и УМЦ «Перспектив», Климанова

    Прослушать порядковый номер для 1–4 класса в UMK «Perspektivet», более жирный в Climaans lærebøker.

  • Ордорд 1-4 класс и УМК «Русландское Сколе»

    Ord fra stavemåte ordboken på UMC «Школа России», на улице Канакина лёребёкер, Горецкий.

  • Ордорд 1-4 Класс и ЦМД «Ритм» Рамзаев

    Прослушать порядковый номер для 1–4 класса в УМЦ «Ритм», жирнее на русском языке, написанном на английском языке Рамзаева.

  • Word Ord 1-4 Klasse i CMD «Школа 21 века»

    Лист по порядку для 1-4 классов ЦМУ «Школа 21 века».

  • Word or 1-4 klasse i CMD «Perspektiv grunnskole»

    Hvorfor lærer ordene ordene? Fordi de ikke adlyder reglene på det russiske språket, og det er umulig å skrive logisk til deres skriving. Det gjenstår å lære og øve å skrive dem i diktater og Presentasjoner for å konsolidere kunnskap.På denne siden legger vi inn all ordboksord på det russiske språket в рамках программы «Перспективная начальная школа».

  • Список по порядку 1-4 класс «Сколе 2100»

    På russisk, ganske mange ord som du bare trenger å huske, følg deres skriving. De adlyder ikke reglene для det russiske språket. Slike ord kalles ordforråd. Я hver læreplan, avhengig av forfatteren, student disippelen deres ordforråd ord. Mange gjentas fra programmet til programmet, men det er fortsatt en forskjell, or det blir en av vanskelighetene i overgangen av et barn fra en klasse med ett program i klassen på den andre.Derfor er det første vi betaler til vokabularordene. Og om sommeren anser jeg at det er nødvendig å noen ganger se på ordboken. På denne siden har vi valgt all ordforrådene fra Tuneyevs lærebøker og BUEEVA в рамках программы skolen 21.000.

  • Skogen var overfylt av morsomme stjerner av dugg. Птичий стеммер ble hørt. I MCU ble sterke unge lånere brent. Kaster en ung ekorn på furuene. Så hun gikk ned til bakken, krysset ryddet, kom nær den hvite soppen. Plutselig dukket en gammel rev.Squirrelen la merke til faren, hun fant seg på høye bjørker. Fox såret bak en busk. Squirrelen la merke til henne, подкрашенные советы по хеннену на флексибел-бьорк-квист, пресс-таверна в клубах и хоппетах. Men Det kom Ikke Til Den Sare Furu, Og Falt På Reven. Fox skremt veldig og бросился на лопу.

  • I fjerde klasse vil vi gjenta materialet som student i leksjonene tidligere, i 1-3 klasser, og vi lærer mye nytt fra stavemåte og tegnsetting av det russiske språket. Hvis programmet ditt er en russisk skole, fortsetter vi å lære av russiske språk lærebøker og arbeidsbøker, forfatteren som er Canakina.Byggingen av den arbeidsbokne i seg selv har ikke endret seg, men oppgavene er noe mer kompliserte, men de svarer fortsatt med emner som forklares и læreboken. Som vanlig utføres leksene i arbeidsboken i en parallell lærebok.

  • GDZ Учебное пособие по русскому спрэку Canakina Grade 3 Del 1. Svar på oppdrag

    Klar lekser eller GDZ til den første delen av arbeidsboken for den tredje klassen på emnet på det russiske språket, forfatteren av den bærbare delen av Canakina, vil gjøre det enkelt for livet ikgsre selv de forera grade.

  • GDZ russisk språk arbeidsbok Canakina 2 klasse del 1. Svar på oppgaver

    ГДЗ на русск. Град 2. Дел 1. Арбейдсбок. Канакина В. П. Ви фортсеттер в лере ден магазин и мексиканец русскоязычный, для бли йент мед текстен, заказ, бокал и ледене. Hvis du studentrer под названием «Russlands skole», så er forfatteren av din arbeidsbokne i det russiske språket Canakina VP. å kjøpe dem for deres poengsum.Hvis du har kjøpt slike arbeidsbøker på russisk, vil det mest sannsynlig at et barn i andre klasse måtte gjøre leksene sine. Oppgaver er enkle, men fortsatt forsoning, can for herldre og student dra nytte av ferdige lekser eller bare GDZ fra vår side 7 Guru.

  • Så du byttet til tredje klasse, og dine Favoritt russiske leksjoner begynte igjen. Hvis du student under Russlands skole, så fikk du lærebøker på det russiske språket til forfatterne av Canakian og Goretsky.Det vil være nye emner og repetisjon og konsolidering av den studerte andre klasse. Arm deg selv med håndtak, enkle blyanter og regler! Oppmerksomhet i den første delen av læreboken til det russiske språkkanakinaet для tredje klasse ikke vanskelig. Hvis studenten flittig underviser reglene, vil du gjøre hjemmeoppgaver ikke være vanskelig. En annen ting er kreative øvelser, der du trenger å lage forslag eller til og med tekst — et essay. Det er vanskeligheter der. Men vi vil hjelpe deg med all øvelsene til denne læreboken.Фердиге лексер вилл летте жить и студенты, и ханс форельдре. På GDZ kan du verifisere svarene på barnet og finne ut de riktige svarene på oppgavene til opplæringen.

  • Juridiske stavemåte regler med tittel (капитал, магазин) bokstaver

    Kapital, eller tittel, brev — brev, som økes i forhold til små bokstaver. Det første ordet i teksten er skrevet fra hovedbokstaven, så vel som det første ordet etter punktet, prikker, spørsmålstegn og utropstegn som slutter forslaget.MERK 1. Vanligvis skrevet fra et hovedbrev Det første ordet i hver rad i diktene, uavhengig av tilstedeværelsen eller fravret av et tegnsettingskilt på slutten av forrige linje. Notat 2. Etter en prikk, som ikke avslutter setningen, og betegner en pause i story, er det første ordet skrevet fra små bokstaver, для чего-то вроде: og jeg har denne uken … Togo … sønn døde (Чехов).

  • Lydanalyse av ord

    En av de viktige oppgavene med å forberede leseferdighet er å gjøre barn med å gjøre barn med lydsporet, lydstrukturen til ordet.Детальная информация о принцессе на ферме по лондонскому бизнесу и амбарам, знакомящимся с товарами и услугами, которые предлагаются в преддверии дня рождения, сдаются в аренду, арендуют период с открытием и уходом за детьми. Brev er et tegn på lyd.

  • Oppgaver для соммеров «Школа семи гуру» на проспекте 4 и класс 5

    Av en eller annen grunn, i første klasse og disipler, og foreldrene beendler sine studier mer ansvarlig enn i den andre, og enda mer i fjerde klasse. Og lærens anbefalinger er oppfylt, og hele litteraturen om sommeren på listen leser, og oppgavene for å utvikle gjør.Ja, og lærere på slutten av fjerde klasse, som om de ikke er slettet fra sine studenter, gir oppgavene til sommeren ikke, noen ganger, de glemmer bøker. Ikke alt, selvfølgelig. Det er hyggelige unntak. Her for slike lærere, og til og med for omsorgsfull foreldre som ikke vil at barnet for sommeren skal si det mildt, har vi utviklet omfattende oppgaver for hver arbeidsdager, som begynner med midten. Så, i femte klasse vil gutta bli forberedt, og det vil være lettere å ta all globale endringer i det femte studieåret, som mange forskjellige lærere og nye gjenstander.

  • Arbeidsbok «Русский язык. Oppgaver for sommeren. Jeg går til 3. klasse. Швецова А.П.» Det kreves for å stimulere et barn til å engasjere seg i russisk i et spillskjema og sommerferie, для того, чтобы найти все sine ferdigheter som er oppnådd для den andre klassen.

  • Этверт глагол кан сеттес и др. Сликт скьема сом каллес ден форсте. Det kalles også en usikker форма глагола eller infinitiv. Et slikt navn, en ubestemt форма глагола, mottatt på grunn av det faktum и det ikke viser enten tid eller nummer, eller ansikt, heller ikke heller.Verbetene i ubestemt form svarer på spørsmål Hva skal jeg gjøre? hva å gjøre? Verbetene som svarer på spørsmålet om hva du skal gjøre ?, Er verb av et ufullkomst utseende. Verbetene som svarer på spørsmålet om hva de skal gjøre ?, Er глагол av de perfekte artene.

  • Gdz russisk språk 2 klasse lærebok 2 del. Климанова, Бабушкин. Svar på oppgaver ✍

    Я программирую «Перспективы» для груннсколена и десктопного студента по теме для дет русскоязычного спрэка и лэбокена до лучших времен Клеманова и Бабушкина.Vi fortsetter å jobbe med lrebøker og arbeidsbøker av miss forfatterne. Programmet er stadig mer komplisert, I den andre delen vil du allerede se i stadig større grad se på vår GDZ. Vi håper at du raskt forstår og finner de nødvendige svarene. Vi tilbyr deg Gdz på læreboken russisk språk 2 klasse, til sin andre del på denne GDZ-siden på 7 Guru.

  • ГДЗ Учебник русского языка Канакина, Горецкий 4 класс 2 дел. Svar på oppgaver

    Klar lekser på læreboken til det russiske språket for fjerde klasse, den andre delen, forfatterne v.п. Канакина, в. Горецкий, программа до русской школы. Reshebnik sjekket og godkjent av grunnskolelæreren.

  • Distraphia blant skolebarn har alltid møtt, men nylig har denne lidelsen blitt enda mer vanlig. Et barn med distraphy savner bokstavene eller stavelsene i ord, og til og med hele ord, endrer stavelsene på noen steder, dupliserer den samme stavelsen. Med slike barn er det nødvendig å jobbe med utviklingen av visuell oppmerksomhet. Det er noen teknikker som bidrar til å bli kvitt distraphy.Med systematiske klasser med barnet, vil resultatet bli raskt.

  • Bildet «å ta snøbyen» Василий Суриков скрев в 1891 году. Больше нет и нет русского музея в Санкт-Петербурге. Størrelsen på lerretet 156 на 282 см. Я запрещаю малериет и скейпер сцену в байне, хьялп брэнсин пэ джакт эттер фотографии у Сурикова, и сибирский бёндер бэггет спесиэлт для ветчины, но не для того, чтобы утвердить кунстнерен. Så bildet ble skrevet. Og nå må du skrive et essay beskrive. Vi vil hjelpe deg i dette.

  • GDZ Russian Språk Tutorial 3 Klasse 2 Del Kalenchuk, Chuhrakova, Baikova

    Denne læreboken til det russiske språket, og mer presist den andre delen av læreboken for den tredje klassen av forfatterne som Calenchuk, Churanhova, Baikov, er først og fremst ikke til utviklingen ustavemåteres. å skrive sine tanker. Slike oppgaver forårsaker vanligvis flere spørsmål fra studenter og deres foreldre, og til og med blant lærere.Вы можете анализировать свои предложения в GDZ на 7 Guru.

  • Jeg vil begynne med det faktum at det på russisk i dag er det noen motsetninger om det morfemiske parsing av ord, og de bekymrer seg, inkludert bokstaver på enden av verbene i en ubestemt form, som. I de fleste fungerende lærebøker og opplæringsfordeler av morphemes av en ubestemt form for глагол (i, -h og -he) kalles «enden av den infinitive» eller «en indikator på ubestemt form». Dette synspunktet er funnet, for eksempel i lærebøkene.Бархударова, С. Крючкова, Л.Ю. Максимова, Л.А. Цеккиск.

  • Gdz «Русский язык класс 3». Учебник 1 дел. Климанова, Бабушкин. Svar på oppgaver

    Ferdig lekser på emnet «russisk språk 3 klasse» til 1 del av læreboken (forfatterne av climaans lærebok, Babyshkin) fortsetter GDZ-serien under programmet «perspektiv». Я требую, чтобы это был класс эр дет бэдэ репетисйон и диппинг ав кунскап для 2. класса, и дет ные материалы, ные регуляторы и øvelser для консолидеринген эр демонтерт.Oppgavene blir stadig vanskeligere, og foreldrene, det er ganske mulig, det er ikke lenger så lett å finne ut om barnet deres harppfylt leksene sine. Ное и ком тиль реднинг ГДЗ — клар лексер.

  • Gdz «Русский язык 2 класса». Учебник 1 дел. Климанова, Бабушкин. Svar på oppgaver

    Текст на русскоязычной тематике, интегрированной в этническую школьную программу. Я программирую «Перспективы» в глобальной школе для детей и взрослых Клемана и Бабушкина.Vi ble kjent med lrebøkene og arbeidsbøkene til shape forfatterne i første klasse, og i den andre vil det være en logisk fortsettelse, repetisjon и gonsolidering av den tidligere studerte pluss studiet av det nye materialet på det rårån. Vi tilbyr deg GDZ på læreboken russisk språk 2 klasse, til sin 1 del.

  • Для å skrive en test på riktig måte, gjenta emnet. Jevnt referert til medlemmer av forslagene som oppfyller det samme spørsmålet knyttet til samme medlem av setningen or utfører den samme syntaktiske funksjonen (dvs.okkuperer en posisjon av ett medlem av setningen). Uniformer kan være all medlemmer av setningene: gjenstand for, utover, Definisjoner, tillegg, omstendigheter. Oftest er однородный medlemmer av setningen uttrykt av ordene til en del av tall, men slike однородный medlemmer er også mulige, som uttrykkes av ordene til forskjellige deler avales, setninger og fraseringer (men denne avklaringen blir ikke studert i class).

  • Gdz russisk språk 2 klasse arbeidsbok 2 del. Климанова, Бабушкин.Svar på oppgaver

    Den andre delen av den arbeidsbokne på russisk for klasse 2 i Forfatteren til Klimanova, Babyshkin er ikke annerledes enn den første. Oppgavene er ganske enkle, men noen ganger kreative, som setter forldre som deltar i forberedelse og testing av lekser i et barn i en blindgyde. Noen ganger trenger du bare å verifisere og sørge for at du er på rett spor, og i dette vil du hjelpe vår GDZ, det vil si ferdige lekser. Arbeidsbok для dagens skoleår, all oppgaver er релевантные и svarene er verifisert av grunnskolelæreren.

  • Контроллер диктатер для класса 3 и программы «Перспектив»

    Kima (kontroll dikteringer) i henhold til «ligautviklingen i den russiske språket» -teknikken, programmet for perspektiv, klasse 3.

  • Очерк и билдет И.С. Острухов «Голден Хёст» 2, 3, 4. класс

    Ведом к успеху на русском языке, кан самлер и ход на Третьяковской галерее Илья Семенович Острухов, тильдель флер, особенно популярный мальчик.En av dem vil sikkert være lerretet «Golden Høst». Bildet er bemerkelsesverdig for sin fargebeslutning, spesielt et vakkert flyktig øyeblikk, fanget i en av dagene av høsten. Det er temaet for dette bildet, naturens skjønnhet, kjrlighet i høst, vi vil prøve å avsløre i vår artikkel — fordeler på hvordan man skriver et essay på dette kunstverket.

  • Очерк «Barn som løper fra en tordenvær» ved bildet av Makovsky K.E. 2, 3, 4, 5, 6. класс

    Ансамбль на открытом воздухе и витлитет о гжеммер сег бак дет левенде билдет «Амбар сом лопер фра эн торденвер» Маковский Константин Егорович голый ikke! Tross alt, bare å se med et glimt av dette lerretet, umiddelbart begynne å lete etter små ting i den omkringliggende atmosfæren og naturen.Ser på øynene til hovedpersonene, og prøver å føle sitt følelsesmessige humør og bære denne veldige atmosfæren av malerier fra lerretet i det virkelige livet. Umiddelbart er det mange spørsmål. Хвем эр дисс барна? Hva gjorde de i feltet? Vil de gjemme seg? Vil det regne lenge? Hvordan vil de etter regnet nås hjemme? Og mange andre…

    Klar lekser i læreboken til det russiske språket for klasse 4, forfattere v.p. Канакина, в. Горецкий, программколен и Россия. Reshebnik sjekket og godkjent av grunnskolelæreren.

  • Диктлер для класса 1 на русском языке в ГЭФ для всех желающих ✍

    Dikterer i henhold til de viktigste temaene som student i leksjonene til det russiske språket i klasse 1 og oppgaver til dem, oppfyller den føderale statlige utdanningsstandarden for den andre generasjonen for grunnskolen. Det foreslåtte valget av ord, forslåtte og tekster på reglene som er studert, anbefales å utarbeide ferdighetene til et feilfritt brev når man utfører dikter av ulike typer: visuell, forebyggende eller forklarende.

  • Диктатер для ikke-uttalte konsonanter 3-4 класс

    I noen ord er bokstaven D, T, B ikke uttalt, men de er skrevet. Для эксемпел: Звезда, Местные, Привет, Солнце. For å sjekke feil konsonant, er det nødvendig å hente et enkelt ord slik at denne konsonanten er godt hørt. Для эксемпеля: Star — Star, Local — Et sted, Hei — Helse, Sol — Solskinn. Noen ord kan ikke kontrolleres. Шелуха: Følelse, trapp. Hvis i kombinasjoner av konsonanter når ordet endres ikke hører, er det ikke nødvendig å skrive det.Lørdag begynte. Dessverre var denne vinterdagen sjelden. Ом квелден редусерт волдсом винд. Himmelen er blitt klar. Solen ved solnedgang virket rød. Vi har en velsmakende middag og gikk ut på kvelden tur. Vår sti lå på motorveien, дерзкий самодовольный. En stjerneklar himmel проносился над ходетом. Вы можете получить бриллиантовый блеск на химическом скаттере. Mitt hjerte lykkelig tilstoppet på synet av dette fantastiske skuespillet. Jeg vet flere konstellasjoner. Det er interessant å lytte til Historiene om de nye. Vi er trist å gå hjem.Men allerede sen kveld.

  • I første klasse kan skrive av teksten enda enda viktigere diktere. Check-off lærer et observasjons barn, тренер концессионен на оптовике, мультигетен до того, как опережает его, когда пробует текст до нотисбокена.

  • Det er stabile konsonanter i henhold til døvheten — klokkene: B-PP, VF, Mr., d., Vel, 3-s. Konsonanten er i en svak posisjon i tilfelle når det er på slutten av ordet. Для эксемпель: dammen.For å sjekke глушит konsonant i en svak posisjon, er det nødvendig å plukke opp et enkelt ord eller endre ordformen slik at etter denne konsonant stod vokaler eller voicing konsonant. Для эксемпел: Пруд — ПЕД. Utvikle regelen vil hjelpe tekster til å skrive eller skrive som en diktat.

    Del en side i sosiale nettverk for ikke å miste det:

    © Kopi er kun tillatt med en direkte aktiv referanse til siden med den opprinnelige artikkelen.
    Med noen sykdommer, ikke delta i диагностировать и вести себя, er det nødvendig å referere til legen — en spesialist.
    Педагогический реферат vises på sidene på nettstedet utelukkende som et illustrativt materiale (art. 1274 s. 1 i den fjerde sivile koden til den russiske føderasjonen)

.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *